*انواع بازر
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

اندازه کلی شاخص های صوتی مغناطیسی و پیزو و وضعیت جامد دستگاه های CUI از 9/6 میلی متر تا 50 میلی متر با الگوهای نصب در دسترس از جمله سوراخ ، نصب سطح ، سیم کشی ، نصب صفحات ترمینال و پایانه های پیچ متغیر است. با تشکر از مدار رانندگی یکپارچه ، نشانگرهای اکو ما را در طی فرآیند توسعه تسهیل می کند. چندین نشانگر ضد صدا و همچنین مدل های قابل شستشو نیز در دسترس هستند که باعث می شود این خانواده از محصول برای رفع نیازهای چالش برانگیزترین برنامه های زنگ صدا کاملاً مناسب باشند. با وجود فشار صوتی (SPL) تا 105 دسی بل ، شاخص های صدا و نویز مغناطیسی CUI راه حل ایده آل برای لوازم الکترونیکی مصرفی ، وسایل پزشکی ، الکترونیک خانگی ، کاربردهای صنعتی و موارد دیگر است.

این زنگ از نظر آنچه صنعت الکترونیک امروزه توسط سازندگان سر و صدا ارائه می دهد بسیار قدیمی است ، اما بعد از گذشت چندین دهه از فعالیت ، تعداد زیادی از آنها "خارج" در این زمینه هستند بنابراین یک نگاه به اصل عملکرد آنها ارزش دارد کمی از وقت ما را صرف کنیم.

این زنگ درست مثل رله الکترومغناطیسی ساخته شده است ، اما همانطور که در شکل زیر نشان داده شده است ، فعال سازی سیم پیچ متفاوت است.

در قسمت 1 از تصویر بالا ، موتور تا بهار (در اینجا نشان داده نشده است) به حالت استراحت کشیده می شود. بازوی این موتور ممکن است کمی مانند یک چشمه مسطح تغییر شکل کمی خمیده باشد.

در قسمت 2 تصویر ، موتور به سیم پیچ فعال شده جذب می شود. چشمه مسطح ممکن است مسطح شود اما لزوما تماسها مجزا نشده اند ، به این معنی که کویل هنوز فعال است.

در قسمت 3 موتور به سمت سیم پیچ جذاب حرکت کرده و کنتاکت ها را باز کرده و بدین ترتیب کویل را از نو انرژی می دهد که اکنون دیگر جذاب نیست. سپس موتور به وضعیت قسمت اول برمی گردد و کل چرخه همانطور که در شکل زیر مشاهده می شود دوباره و دوباره تکرار می شود.

Buzzers نسبت به مدرن ترین سازندگان سر و صدا دارای برخی مزایای مهم است. آنها از نظر مکانیکی مقاوم هستند و می توانند در طیف وسیعی از دما کار کنند ، هیچگونه حساسیت به تابش ندارند ، تخلیه الکترواستاتیک تقریباً هیچ چیزی نیست و ایمنی تداخل الکترومغناطیسی تقریبا نامتناهی است و وقتی به طور صحیح با محیط صوتی صحیح جفت می شوید ، می توان این موارد را با صدای بلند بیان کرد تا جذب شود توجه شما واقعاً





:: برچسب‌ها: بازر ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
حسن جان در تاریخ : 1399/4/22/7 - - گفته است :
جنسش چیه؟


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: